close

感謝丸子特地帶來的彌月蛋糕
呵呵~~沒吃晚餐的我特地咬了四""塊XD
(一定要強調"小", 不然又有謎之聲了 :p)

地理孩子王丸子
總是讓我想起我高中的地理老師
怎說我也不相信你是老師!!
是不是地理老師都這樣的阿
超級活潑又跟學生超match的
除非我真的親眼看你上課
不然我不相信!哈!

Don't be sad, You know what I mean.
It is the reason that you must have some wonderful experience,
which is like an encounter with a handsome guy in this summer, haha,
Therefore, the God can't permit you to pursue the higher state.

Fight, to You and Me.


arrow
arrow
    全站熱搜

    【豆】 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()